.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درپي نامه دبير سابق هيات نظارت گيلان صورت گرفت؛
واكنش دبير جمعيت آبادگران جوان گيلان به نامه كربلايي
در مدار اخلاقي نمي گنجد كه افراد به صرف داشتن مناصب سياسي و عقيدتي و اجرايي از برخورداري از شخصيت حقيقي محروم باشند؛ اگر اينگونه است چرا خود شخص جنابعالي مقارن با سرپرستي دفاتر نظارتي شواري نگهبان استان – دبيري يك حزب را نيز آناً به عهده داشتيد ؟!
واكنش دبير جمعيت آبادگران جوان گيلان به نامه كربلايي

درپي درج نامه حسن كربلايي دبير سابق هيات نظارت گيلان به آيت الله قرباني نماينده ولي فقيه در استان ،پاسخي از سوي دبير اجرايي جمعيت آبادگران جوان استان گيلان ارسال شد كه عينآ درج مي گردد.

بسم الله الرحمن الرحيم

خدمت برادر حسن كربلايي سلام عليكم؛

كوتاه سخن آنكه با ديدن بيانيه مورخ سيزده دي ماه هزار وسيصدونود جنابعالي كه علي الظاهر قصد ارسال آنرا به محضر حضرت آيت الله قرباني – نماينده معظم ولي فقيه گيلان داشتيد وليكن قبل از حصول يد معظم له، مفاد متن نگارش شده شما در سايتها و دنياي مجازي به معرض ديد عموم قرار گرفت؛ نكاتي مستتر در نامه مذبور موجب تكدر خاطر جمعي از اذهان اصولگراياني گرديد كه از قضا مشابه جنابعالي در جلسه مورخ 24/ 9 /1390 هم دعوت نشده بودند لذا، در بدو امر ذيلاً شرح تفصيل تالم نگارنده متن جاري كه توفيق سربازي در سنگر « دبير اجرايي جمعيت آبادگران جوان استان گيلان » را دارد از باب نصيحت برادرانه خدمتتان ارسال مي گردد، اميد است به محض وصول نوشته جاري با تدبر وتعمق در خور شانيت وسبقه سياسي مورد ادعا مبادرت به اتخاذ مشي در آينده نمائيد كه بازخورد آن منتج به حفظ اتحاد وتداوم انسجام اصولگرايان گردد.
و خداي ناكرده در اثر مغفول ماندن از واقعيتهاي ژرف اختفا شده در مكاتبات جنابعالي موجبات تحميل ضرر و زيان مضاعف تر از وضع موجود براي پايگاه اجتماعي و اقبال مردمي اصولگرايان فراهم نشود از اين رو رجاء واثق دارم در راس حصول ايقان به مكنونات قلبي نگارنده مبادرت به تجديد مواضع اتخاذي خود خواهيد نمود لذا برخود لازم ميدانم كه نكات ذيل را از باب تجويز به دوري از تشتت وجلوگيري وممانعت از تفرق به سمع نظرتان برسانم :

1- اولا از طرفي تكريم مقام رباني حضرت آيت الله قرباني از باب انتصاب از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان نماينده معظم له و داشتن سوابق مبارزاتي بيش از همه اصولگرايان ومردم استان بر امثال اينجانب و جنابعالي كما فرض الله واجب است . ثانياً انتساب اعمال دون شان وخلاف واقع به ساحت آن انديشمند فرهيخته و فاضل آراسته به خصايل نبوي و پيرو راستين سيره علوي ومتهم نمودن ايشان وتني چند از برادران ارزشي فعال در جريان اصولگرايي استان به تلاش در جهت تامين منافع حزبي زيبنده فردي چون شما كه يد طولايي در صحنه هاي سياسي داريد و مرارتهاي زيادي هم در طي اين طريق پر خم وپيچ از خود متحمل شده ايد نمي باشد . علي ايحال انتظار اين است كه با مهار احساسات تهييج شده وبه غليان آمده، اين واقعيت انكار ناپذير را ملكه ذهن مبارك نماييد كه جريانات اصولگرايي استان به هيچ نحوي از انحاء تخديش جايگاه حضرت ايت الله قرباني را از هيچ فرقه وگروهي مورد پذيرش قرار نداده و جهت تبيين مواضع خود نيازي به تنش آفريني نمي بينند واكنون در فرصت مغتنم پيش آمده كه عقلاي دير در جهت جذب حداكثري وايجاد اتحاد در اردوگاه اصولگرايان طبق منويات مقام معظم رهبري جلسه اي در مركز استان برگزار نمود ه اند كه متولي آن بيت نماينده ولي فقيه مي باشد احدي اجازه ندارد تا ناگفته هاي قلبي اصلاح طلبان افراطي را كه از سر بغض است از لسان منتسب به اصولگرايي جاري سازد ونكته حائز اهميت آنكه خود را مدعي قيم اصولگرايان نيز بداند .! اي بسا ! در صورت ممارست و مداومت ارادي ، مسير وي از جمع متحد داراي مواضع مشترك جدا گردد كه در صورت بروز اين رفتار ، عامل آن محكوم به انحراف وانحطاط است .

2- مطالبي ديگر از باب حضور برخي از مسئولين بسيج وخانواده ارزشي سپاه وساير نهادها وسازمانهاي حاكميتي در اين جلسه بيان داشته ايد كه جهت تنوير اذهان جنابعالي ، شما را به فرمايشات مقام معظم رهبري در اول محرم الحرام سال جاري درديدار با اقشار نمونه بسيج كه خود اينجانب توفيق حضور داشته ام توجه ميدهم : « .... بسيج ، جمع فداكاري از مردمند ، براي مردم – تشكيل يك مجموعه اي در حركت عظيم يك ملت مجاهد ، حضور در دفاع ، حضور در علم ، حضور در هنر ، حضور در سازندگي ، حضور در سياست ، در فرهنگ و ... اين حركت بسيج است ؛ حركت مردمي براي مردم ، در دل مردم ، از خود مردم ، از همه قشرها ، زنان ، مردان ، جوانان ، پيران ، نوجوانان از اصناف گوناگون ؛ يعني تشكيل يك مجموعه حزب ا... واقعي » . لذا در مدار اخلاقي نمي گنجد كه افراد به صرف داشتن مناصب سياسي و عقيدتي و اجرايي از برخورداري از شخصيت حقيقي محروم باشند؛ اگر اينگونه است چرا خود شخص جنابعالي مقارن با سرپرستي دفاتر نظارتي شواري نگهبان استان – دبيري يك حزب را نيز آناً به عهده داشتيد ؟! لذا پرداختن به اين موضوعات زمينه ساز رويش سئوالات ديگري است كه مغاير با اصل وحدت و انسجام اصول گرايان است از نيرو اولا از ادامه آن مجدانه خودداري مي نمايم، ثانيا متذكر مي شوم صرف حضور يك روحاني يا چند نفر از مديران يا پخش تصاويري از جلسه مزبورنه باعنوان جلسه انتخاباتی اصولگرایان بلکه با عنوان دیداربافعالان سیاسی استان از طريق رسانه استاني و ورود ايراد به مدير ارزشي آن بيش از انكه معرف شخصيت افشاگرانه براي شما باشد موجب تكدر خاطر ساير اصول گرايان است كه بايست روش در پيش گرفته شده ويرايش و اصلاح گردد تا هر چه سريعتر شاهد اعاده وضع تعامل وجهه سياسي شما بحال سابق باشيم.

3- ضمنا هنر گويش و قوه ناطقه بشري زماني به بار مي نشيند و ثمر ميدهد كه منجر به گفتگو شود. گفتگو به معناي تبادل انديشه ، با اين تفاوت كه انعقاد گفتگو علاوه بر نياز به تقويت سخنوري وتبديل انديشه به بيان ، احتياج وافر به افزايش ظرفيت شنيدن نظرات وتحمل عقايد متفاوت ديگران هم دارد . شرح صدر و صبوري و تحمل در مواجهات كلامي شرط اول انعقاد درست آن است ، تكيه فراواني كه بر اين خصوصيت در كلام وحي در آيه 18 سوره مباركه زمر نيز تاييدي بر اين ادعاست : « فبشر عبادي الذين يستمعون القول فيتبعون احسنه اولئك الذين هدي هم الله » . تدبر در آيه شريفه ناظر بر همين قوه وتوانايي است .كه انسان در مواجه با اقوال گوناگون ومختلف از عصبيت هاي غير عقلاني دست بشويد وگزينشي مختارانه بر پايه اصول ومحكماتي منطقي داشته باشد . چنين روحيه اي تقويت كننده وتوسعه بخش بستر گفتگو و تبادل انديشه هاست . حكم به جزم راندن واصرار و پافشاري برفهمي ثابت و غير قابل ترديد داشتن ، هم فضاي گفتگو را مسدود مي سازد و هم زمينه هدايت وروشنگري را بر مي چيند . ليكن آنچه كه نمي توان از آن چشم پوشي كرد ؛ سكوت مصلحت آميز حضرت آيت الله قرباني – نماينده معظم ولي فقيه در استان وساير اشخاصي كه اساميشان دربيانه شما درج گرديده مي باشد كه اكنون با پذيرش اصل افزايش ظرفيت شنيدن نظرات وتحمل عقايد وآراء متفاوت در مواجه به جنابعالي سكوت ارادي اختيار كرده اند .

4- مفهوم مخالف اين واقعيت آن است كه اصولاگراياني چون « جمعيت آبادگران جوان » ، هم حكم به جزم راندن وپافشاري بر فهمي ثابت وغير قابل ترديد و مخدوش كردن فرصت گفتگو و مفاهمه را به صلاح اتحاد وانسجام اصولگرايان استان نمي داند وهم به استهزاء گرفتن برخي از وظايف سازماني رسانه هاي جمعي و چنگ به چهره انداختن وجهه ارزشي مديران آن را بر نمي تابد و هر گونه نقد عالمانه خرد محور دور از بلوا را بر همه اين رفتار رجحان مي دهد.

5- توصيه آخر آن است باالگوي رفتار بر گرفته از تعاليم انبياء الهي و دوري جستن ار عصبيت هاي غير عقلاني و اعلان احترام به جايگاه وحدت بخش و اتحاد آفرين نماينده معظم ولي فقيه در استان و تفقد عالمانه از متكدرين نام برده شده درنامه، در باب تقويت ايمان بشري، برهان و دليل را راه گشا فرض كرده و همانگونه كه خداوند متعال در آيه 119 سوره مباركه نمل به پيامبر خاتم خود مي فرمايد كه : اگر در نزاعي در ميان امت مدعي مخالف تو و رسالتت يافت شد بگو تا برهان خود را بياورد و ادعايش را اثبات كند « و نزعنا من كل امه شهيدا قالواهاتوا برهانكم فعلموا ان الحق لله و ضل عنهم ما كانوا يفترون.»- با علم به اينكه حتي بندگان گمراه بر اين حقيقت آگاهند كه حقيقت مطلق نزد پروردگار است، با اين همه چگونه مي توان پذيرفت كه انسانهاي غير معصوم مستعد خطا در مقام نظر ، مدعي حكم به اطلاق باشند و گفتگو را زيان آور و غير ضرور تلقي كنند و در جهت اثبات خود ساير هم كيشان را متهم و نفي نمايند ، لهذا با تاكيد بر احياي سنت گفتگو و مفاهمه زمينه برچيدن دشمني ها و كينه هاي ديرينه و گسترش صلح و دوستي و آرامش و تفاهم و اتحاد را دراصولگرايان در استان فراهم آوريد كه همانا خشنودي خلق و رضاي خالق در گرو آن است.
والسلام

رمضان يوسفي – دبير اجرايي جمعيت آبادگران جوان استان گيلان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 دي 1390
کربلایی مگر کیست که این همه استان را به هم می زند وکسی هم با او کاری ندارد از نماینده ولی فقیه می خواهیم مماشات را کنار بگذارد واین ....
نا شناس 17 دي 1390
احسنت بر قلم شیوا وپرمغز واقعاجالب بود
نا شناس 17 دي 1390
خدارا شکر بالاخره یکی پیدا شد جواب ... این مرد... را بدهد.
اصول گرا 17 دي 1390
سلام آقای یوسفی ما نمی دانیم شما از کجا یر در آورده اید ولی این را می دانیم که \ضرت ایشان برای رای گیری در دوره دوم خرداد ضمن حمایت از جریان خاتمی با عکس ایشان در پوستر خود رد صدد رای جمع کردن برای مردم بودندضمنا ایشان هیچ وقت اصول گرا نبودند بلکه همیشه مصلحت اندیش بودند . شما هم به اندازه یک موی کربلائی سابقه سیاسی و مبارزاتی ندارید و نانه شما تماما برای خود شیرینی است نه اتحاد.
نا شناس 17 دي 1390
سلام چاپلوسی ممنوعه
لیلا فریدونی 17 دي 1390
جانا سخن از زبان ما می گویی؛ جناب یوسفی _ قلم شیوا و متن حقوقی وروشنگرتان
درپاسخ به نامه ی آقای کربلایی که غیرمنصفانه خطاب به علامه ی فقیه، حضرت آیت ا... قربانی درسایت ها منتشر شده بود، موجب خشنودی اهل فرهنگ ودلگرمی دوستانی گردید که دراین شرایط حساس ودر آستانه ی انتخابات ، بیش از هرچیز به وفاق ملی و اتحاد اسلامی می اندیشند تا به تفرقه وعقده گشایی. امیدوارم که
هر روز اندیشه ات پویا تر و بیانت در حمایت از فرزانگان این دیار رسا تر باشد .
نا شناس 17 دي 1390
حرف حساب جواب نداره...
بهتر بود شما هم در مقابل حرفهای حساب سکوت می کردید ولی...
اکبری 17 دي 1390
جناب اقای یوسفی.انتقاد ازهرشخصیت حتی حضرت ایت الله قربانی رواست.بیانه جنابعالی به باچه خواری بیشتر شباهت دارد.بنظر میرسد یادر خوابید ویا خودرا به خواب زدهاید.درهرحال امیدوارم هرچه زودتر از خواب بیدار شده وحقایقی که دربیت ودفتر حضرت ایتالله وجود دارد را مشاهده کنید.
لیلا فریدونی 17 دي 1390
جانا سخن از زبان ما می گویی؛ جناب یوسفی_ قلم شیوا ومتن حقوقی و روشنگرتان در پاسخ به نامه ی غیرمنصفانه ی آقای کربلایی که خطاب به علامه ی فقیه، حضرت آیت ا... قربانی درسایت ها منتشرشده بود ،موجب خشنودی اهل فرهنگ و دلگرمی
دوستانی گردید که در این شرایط حساس و در آستانه ی انتخابات بیش از هرچیز به وفاق ملی و اتحاداسلامی می اندیشند نه به تفرقه و عقده گشایی. امیدوارم هر روز اندیشه تان پویا تر و قلم تان در حمایت از فرزانگان این دیار رسا تر باشد.
علی ذاتی 17 دي 1390
به نام خدا
درود بر برادر یوسفی
نا شناس 17 دي 1390
پاسخ دندان شکنی بود
نا شناس 17 دي 1390
یوسفی عزیز « اینچنین میناگری ها کار تست» و چه نیکو از ادب و نجابت مردم گیلان که درسکوت ورفتار فقیه فرهیخته آیت ا... قربانی منعکس است،فروتنانه سخن گفتی .
نا شناس 17 دي 1390
یوسفی حمایتت می کنیم
يك تالشي 17 دي 1390
سلام _اقاي يوسفي خسته نباشيد از بابت اين همه افاضات حكيمانه_ عالي بود به اين كربلايي همين گونه محكم و راسخ بايد جواب داد كه انشاا.. گوشي دستش بياد كه ديگه دوران جولان دهي اش در گيلان سر آمده و هستند كساني كه ارزشمندانه و اصولگرايانه جواب انحصارطلبان رو بدن_ اقاي يوسفي از دفاع شما از نماينده ولي فقيه در گيلان نيز كمال سپاس را داريم چرا كه مظلوميت و شخصيت فاضل و بزرگوار و پدرانه ايشان بدور از هر گونه نامهرباني هايي است كه نامنصفانه به ايشان نسبت داده شده است . وكفي بالله وكيلا
گیلانی 17 دي 1390
با سلام خدمت همه خوانندگان محترم
اینجانب به عنوان یک گیلانی اصیل اعلام می دارم که فیلسوف فرزانه وعلامه بزرگوار حضرت آیت الله قربانی افتخار گیلان وایران می باشد و اگر قم تشریف می بردند امروز یکی از مراجع تقلید جهان اسلام می شدند
شخصیتی که امروزه به خاطر تالیفاتشان مطهری زمان لقب گرفته اند
شخصیتی که قبل از انقلاب هم رزم شهیدان نواب صفوی و مطهری و بهشتی و باهنر بوده اند و از شاگردان حضرت امام خمینی و از دوستان قدیمی مقام معظم رهبری می باشند
شخصیتی که بعد از انقلاب هیچ گونه لغزشی نداشته اند و در همه آزمونهای انقلاب سربلند شده اند و همیشه در خدمت ولایت و تابع محض ولایت فقیه بوده و هستند و خواهند بود
شخصیتی که در اوایل انقلاب از اعدام بسیاری از بیگناهان در منطقه علی الخصوص در لاهیجان و استانه و سیاهکل و لنگرود جلوگیری کردند
اما سخنم با آقایی است که نامی را دارد که شرم دارم با آن نا بنامم او را
او کربلاییست ولی از یزیدیانی است که در کربلا با حسین جنگیدند و حسین را شهید کردند. او نامش کربلاییست اما یک روز سابقه جبهه ندارد . او نامش کربلاییست اما یک روز سابقه مبارزات قبل از انقلاب به نفع انقلاب ندارد .
او به ظاهر اصولگراست اما هنوز نمی خواهد بفهمد که اصولگرایی در ظل توجهات مقام معظم رهبری است
کربلایی بداند و آگاه باشد که حضرت آیت آلله قربانی نماینده مقام معظم رهبری در گیلان است و تضعیف ایشان توسط یک فرد غیر بومی را هیچ گیلانی با غیرتی تحمل نمی کند
کربلایی امثال تو مانع پیشرفت و اتحاد استان گیلان هستید وبدان که موج جدید جوانان و متخصصین گیلانی دیگر به امثال تو اجازه نخواهند داد که مانع توسعه و پیشرفت استان عزیزمان گیلان شوید
باش تا صبح دولتت بدمد
جمعی از گیلانیان حامی ولایت
مهدی(ازرشت) 18 دي 1390
1-ازشمال نیوزتشکرمیشود2-حاج حسن روکه هرکسی بویی ازاصولگرایی واقعی برده باشدمیشناسدولی این آقا رمضان کیه3-خدائیش چقدراین خودشیرینی برات نان داشت(البته حالازوده بعد صداش درمیاد)4-ایشان برحسب آیه شریفه والذکران الذکری تنفع المومنین تذکراتی به آقای قربانی دادندکه بایدازسوی ایشان موردتقدیرقراربگیرند(توروسنه نه).5-آقای قربانی به تبعیت ازمقام رهبری اگرجوابی دارندازسوی دفترشان اقدام نمایندواجازه ندهند هرکسی خودراوکیل ایشان بدانن.6-این حمایت مصداق بارز دوستی خاله خرسه است والبته کمی بصیرت میخواهدکه انشاالله آقای قربانی دارند.
نا شناس 18 دي 1390
جناب آقای یوسفی سلام:
خدا وکیلی چقدر گرفتی که این متن شیوا رو نوشتی وجود شما نازنینان پاچه خوار است که چهره بنده خدا آیت ا... قربانی را در نزد مردم مرفه بی درد و منفعت اندیش جلوه داده برادر گرامی بهتر است قلمی یا قدمی بردارید که به خیر دنیا و آخرتان بیانجامد.زیرا شما سنگ مدیرانی را به سینه زدید که مردم بهتر از حضرتعالی آنها را می شناسند.
جمعی از اصولگرایان گیلان 18 دي 1390
با سلام می خواستم عرض کنم تمام این کارهای آقای کربلایی به خاطر اینه که خودش رو با آیت الله قربانی و رئیس دفترشان درگیر کنه که همه بگن کربلایی چقدر جراتش زیاده .آقای کربلایی همیشه کاسه داغتر از آش بوده .واقعا خلی عیب آقای کربلایی که آدم با بزرگان خودشو در گیر کنه که بزرگ بشه.
احمدی 18 دي 1390
رمضان یوسفی ماهیتش توی زادگاهش برای همشهریانش مشخصه است فقط دنبال قدرت است توی همین انتخابات مجلس تا بحال شش طرف چرخیده اول علی اکبری بود بعد شد طرفدار عباسی وبعد شد طرف دو آتشه علیجانی آلان هم شده طرفدار رهبری .
این جوان عاشق قدرت وجاه طلبی است
ابراهیم 18 دي 1390
این بچه چه دونه از سیاست یک روز با مشایی یک روز با آن خاکسار فالوده می خوره امروز هم برای خودش فکر می کنه که کسیه تازه به دامن مجرد پناه برده
محمد 18 دي 1390
پیشا پیش لازم می دانیم ورود مفتخرانه و عزت مندانه جناب آقای رمضان يوسفي را به جرگه سیاسیون با درج نامه ای علیه کربلایی .... مستحضر به پشتیبانی دفتر حضرت ایت الله قربانی دام ضله و شخص شخیص جناب آقای مجرد تبریک گفته و ذکر نماییم که ماهم درخواست های متعددی از دفتر ایت الله قربانی در گیلان داریم که حاضریم با فرستادن روزانه ...... به ان نایل اییم . از دفتر حضرت ایت الله و جناب اقای لطفی کوچک و بزرگ هم انتظار داریم ما را در این امر خطیر یعنی نیل به کسب رضایت اقای مجرد رهنمون باشند . ضمنا در بدو امر تخفیف در اختیار اقای مجرد برای یک واحد برج ادینه کفایت می نماید با تشکر جمعی از قاصدان به فعالیت شریف سیاسی
محمد 18 دي 1390
برای هرچی ادم پاچه خوا متاسف و غمگینم
اشجری 18 دي 1390
آقای کربلایی که یک روز سابقه جبهه ندارد نباید حرف های اضافه بزند
از استارا 18 دي 1390
سلام اقاي يوسفي خدا قوت _ خوب كاري كردي دست اين فتنه گيلاني رو رو كردي
ماسالي 18 دي 1390
سلام اقا من كه نمي شناسمت اما دمت گرم.. عجب حال اين ها رو گرفتي .
اقا يكي به اين ها بگه جمع كنيد بريد ديگه گيلان شما رو نمي خواد
ما عاشق رهبري و ولايت فقيه هم هستيم اما مگه خون ادم هاي شما از ما رنگين تره كه صرفا بخاطر نزديكي به شما به دستگاههاي اجرايي ورود پيدا مي كنند.
يوسفي دستت درد نكنه و شيري كه خوردي حلالت كه چهره نخ نما شده اين ها رو رو كردي
حضرت اقاي قرباني نگران نباش تا نباشند امثال كوته بين هايي مثل ... ها كه صرفا به خاطر اينكه به جلسه دعوت نشدند اين چنين اشفته و پريشان خاطر شدند مظلوميت و محبوبيت شما اشكار نمي شه.
همت كنيد و دست اين ها رو كه سيليقه اي عمل مي كنند رو از سياست كوتاه كنيد
نا شناس 18 دي 1390
واقعا جای تاسف دارد ینی چون آقای کربلایی زودتر به دنیا آمد وبه واسطه سن بالایش سابقه اصولگرایی دارد هر حرفی ونوشته ای از خود بیرون داد حجت است وکس دیگری سخنی بیان کرد در مخالف نظرات پوسیده آن مطرود است وبا عناوینی چون چابلوس و....آن را بیرون کنیم .......
نا شناس 18 دي 1390



خداپیغمبری هرکی نظرمیده خوبه اخلاق رو رعایت کنه5
مگه خودکدبلایی ازکسی پول گرفت که تونامه اش شلم شوربای سیاسی پخته و....نامه این بنده خداکه سرشارازاموزه های قرانی ورعایت اعتداله رو اینگونه تعبیرکردن بنذرم نوعی تنگ نذریه...همین شکل خودمونو سبک گرفتیم که الانه امسال مشتی وکربلایی بخودشون جرات جسارت به نماینده ولی فقیه رومیدن..خداییش من باخوندن جوابیه ازینکه یه نفرباغیرت درولایت ماپیداشدودرکمال ادب مباحج
رومترح کردغیرت گیلانیم بجوش امدواشک شوق ریختم که گیلان مهدپرورش شیرمردانی چون میرزاست...احسنت براغتنام فرست توسیه به اخلاق..اگه درکاینات یوسفی روببینم دستش روباافتخارمیفشارم ورویش رابا اقتدارمیبوسم....زنده بادتدین وتهیب وبسیرت گیلانیان




oOOO
نا شناس 18 دي 1390
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت/ که گناه دگری ،برتو نخواهند نوشت
من اگر نیکم اگر بدتو برو خود را باش / هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت
آقای کربلایی؛ امیدوارم پیش از آنکه دیر شود در نصایح پدرانه و پندهای حکیمانه ی پیرفرزانه آیت ا... قربانی قدری تامل وتدبیر کنی تا خدای نا خواسته، بیش از این عامل سیاست بازان کژ اندیش و خود رای نگردی، که به تعبیر آن ظریف:
« راستی چه قدر زود دیر می شود...! »
دردمند 18 دي 1390
زنده باد کربلائی وموتلفه آن . کریلائی شجاعت حضور در میدان را دارد . او بود که بعد از جریان فتنه بچه های حزب الله را جلوی خانه آیت الله جمع کرد و از آیت الله خواست که سخنرانی کند ولی او سه بار سر باز زد . الان این دو آتشه ها و چاپلوسها دارند از طیفی حمایت می کنند که موج سوارند اینها هرگز اصول گرا نیستند و نخواهند بود اینها بنده پولند . مجرد از پول سیر نمی شود . قهرمانی بیچاره رو به ذله آوردند. انشاالله یک باب مغازه آدینه پیش کش یوسفی پاچه خوار و خود شیرین کن . کار آیت الله به کجا رسیده که بجای اینکه بزرگانی از او حمایت کنند یوسفی بچه سال و تازه به دوران رسیده از او حمایت می کند. وااسفا
نا شناس 18 دي 1390
غیرتم آید که پیشت بیستند / برتو می خندندوعاشق نیستند
عاشق آن عاشقان غیب باش/ عاشقان پنچ روزه ، کم تراش
جناب کربلایی؛بادرایتی که ازشماسراغ داشتیم بسیار امیدواربودیم که در این چندروز از عاشقان چندروزه اندکی بپرهیزید و به تدابیر راهبردی واندیشه های کاربردی
عالم ربانی ودین پژوه روحانی، آیت ا... قربانی اعتماد وتمکین کنید تادراین
وانفسای اقتصادی ، فضای سیاسی گیلان بیش ازاین سردو آشفته نگردد.
علی 18 دي 1390
برادر یوسفی سلام .ضمن عرض تبریک به جنابعالی جهت منصوب شدن به دبیر اجرایی جمعیت آبادگران جوان در استان گیلان عارض هستم که حضرتعالی در مورد اتفاقات پیش آمده ی اخیر قانون سوم نیوتن را با ظرافتی خاص و نگارشی تحسین آمیز بیان نموده اید . من الله التوفیق
احمد میرزایی 18 دي 1390
سلام به همه. همه ی ما میدونیم که هر کالایی یه تاریخ مصرفی داره و اگه منقضی شه مسلما قابل استفاده نیست .حالا من نمیدونم چرا چیزی که سی سال از تاریخ مصرفش گذشته باز داره مورد استفاده قرار میگیره .از بچه های جمعیت اداره بهداشت عاجزانه درخواست دارم پیگیری لازم رو به عمل بیارن . ممنون .
عمار 18 دي 1390
با تشکر از جناب آقای یوسفی و احسنت بر این قلم پر از علم شما
در مقام قیاس قلم شما یک قلم ولایی و عالمانه و هوشمندانه اما قلم کربلایی یک قلم خصمانه و بی ادبانه بود
همین بس که مغرضین و ناکسین حرفی برای گفتن نداشتند و چون خودشان از کربلایی پول گرفتند و این پیغامها را بر علیه شما گذاشتند فکر می کنند همه با پول از کسی طرفداری می کنند (کافر همه را به کیش خود پندارد ) اما واقعیت این است که شما یک گیلانی ولایتمدار هستید و وقتی دیدید یک شخص غیر بومی در حال تخریب و تضعیف نماینده ولی فقیه در استان گیلان است بر خودتان وظیفه دانستید که در مقابل اینگونه انحرافات دست به قلم ببرید و از دانشمند فرزانه و علامه بزرگوار حضرت آیت الله قربانی دفاع نمایید تا ناکسین نگویند در گیلان افراد ولایتمدار وجود ندارد و حتما یک غیر بومی که نه سابقه جبهه دارد و نه سابقه مبارزات قبل از انقلاب به نفع انقلاب باید پرچمدار اصولگرایی در گیلان باشد
کربلایی در نامه اش آیت الله قربانی را محکوم به برگزاری جلسه در بیتش برای آیت الله هاشمی می نماید. من از ایشان می پرسم مگر همین دو ماه پیش نبود که حزب موتلفه در تهران به دیدار آیت الله هاشمی رفته بودند چرا شما برای آنها نامه ننوشتید؟
شما که خود را دبیر حزب موتلفه در گیلان می دانید با این انتقادتان دوستان و حامیان خود را در تهران زیر سئوال می برید.یا آنها در تهران اشتباه کردند یا شما دنبال تشویش اذهان عمومی هستید و می خواهید جامعه را به انحراف بکشانید
جناب کربلایی خودتان می دانید زمانیکه در دفتر حزب جمهوری اسلامی بودید چه کار ها کردید و در آغاز انقلاب عضو کدام گروه و فرقه بودید . نگذارید پرده ها دریده شود و اسناد برملا شود .آقای کوچکی نزاد نماینده فعلی رشت می تواند شهادت دهد و اسناد لازم را بر ملا کند
بهتر است توبه کنید و از علامه بزرگوار و دانشمند فقیه که فخر جهان تشیع می باشند رسما عذر خواهی کنید وگرنه امت حزب الله گیلان در حمایت از نماینده مقام معظم رهبری در گیلان ونماینده اول مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در مقابل منحرفین و معاندین خواهند ایستاد تا جاییکه نامی و نشانی از منحرفین باقی نماند
حزب الله بیدار است از انحراف بیزار است
حسنی 19 دي 1390
یوسفی عزیز بسیار منطقی و مستدل نوشتی احسنت کربلایی خیال می کند مردم فهیم گیلان فریب شعار های دروغین و تظار دینداری اورا می خورند
محمد 19 دي 1390
ااون اخوی که نوشته بود کربلایی جبهه نداره باید گفت پس كي معاون مهندسی رزمی جهاد گیلان بوده یا .....جانباز 30 درصده
ناشناس 19 دي 1390
حاج حسن نان به نرخروزخور بایدجوابش رو قاطع داد
عماريون 19 دي 1390
13) خطاب به آقای کربلایی
نویسنده: کلام
بسم الله الرحمن الرحیم خدمت آقای کربلایی رئیس حزب موتلفه ی گیلان سلام علیکم مطلبتان را خواندم وبا بسیاری از مواضع ونقطه نظراتتان موافق هستم .اما سوالاتی برایم پیش آمده است که مایلم به آن جواب دهید. 1.شما از آقای قربانی گفتید، مطالبی که هر کدام جای بحث بسیار دارد، اما پایه ی صحبت های خود را بر موضوعی قرار دادید که بسیار عجیب بود. شما فرمودید آقای قربانی گفته است که از طرف آقای مهدوی کنی مامور به تشکیل گروه اصول گرای گیلان شده است بعد آمدید گفتید که من از منابع آگاه خبر دارم که این مطلب اشتباه بوده است ومنظور آقای مهدوی کنی چیز دیگری است . می توانم بپرسم این منبع آگاه واین دوستان مطلع چه کسانی هستند ؟ شما بعد از گفتن این مطلب تمام استدلال خود را بر آن قرار دادید مگر می شود خبری به شما برسد وشما بدون ذکر منبع آن خبر تمام کنیه ها ومشکلات خود را که از سالها پیش از آقای قربانی داشته اید رو کنید ؟ بنده نمی خواهم بگویم کارآقای قربانی وبالاخص رئیس دفتر... ایشان را ستایش کنم اما شما وقتی می خواهید چیزی را ثابت کنید باید دلایلتان محکم ودر خور شان باشد، انسان که از روی هوا نمی تواند حرف بزند. این طور باشد من هم می گویم آقای کربلایی از افراد جنبش سبز(ک) است آیا این حرف درست است؟اگر کسی از من سوال کند که شما به چه دلیل این تهمت ها را به آقای کربلایی می زنید من هم می گویم دوستان مطلع به ما گفتند ! خواهش ما از آقای کربلایی این است که صریح مستندات را اعلام کند ،این مطلب آقای کربلایی می تواند مشی دوستان اصول گرا را در استان تغییر دهد زیرا بسیاری از دوستان به خاطر آقای مهدوی کنی دور حاج آقای قربانی جمع شده اند خواهشا مستندات را ارائه دهید تا افراد اهل خرد تصمیم بگیرند . 2.شما به خاطر حضور آقای هاشمی رفسنجانی وانصارش در بیت آقای قربانی برآشفته شده اید و این کار را زیبا و میمون نمی دارید . بنده از شما سوال می کنم حضور حزب موتلفه ی اسلامی که شما دبیر این حزب اصول گرا در گیلان هستید در دفتر کار هاشمی رفسنجانی در چند ماه گذشته نشان از پرادکس در کلام شما نیست ؟ در این شرایط دوحال متصور است _ شما این کار حزب موتلفه را تقبیح می کنید واز آن برائت می جویید که این کار را نکرده اید واگر این کار را انجام دهید پارادکس در عملکرد شما است زیرا شما دبیر این حزب در گیلان هستید ! _ شما این کار را تقبیح نکرده وبلکه تایید می کنید که این کار را نکرده اید واگر این کار را نیز انجام دهید پارادکس این نامه ی رنجنامه گونتان را چه می کنید ؟! ضمنا خاطر نشان شوم این مطالبی را که ما بیان می کنیم به این معنا نیست که اشتباهات ... را تایید می کنیم خیر، ما هم به گفته ی آقای کربلایی جز آن دسته از حزب الله گیلانیم که از دست ایشان و به خصوص دفترشان دل خونیم . ونیز این مطالب را در رد همه ی صحبت ها وفرمایشات آقای کربلایی نگفته ایم ما هم بسیاری از انتقادات ایشان را قبول داریم منتهی خواستار روشن گری ومستدل صحبت کردنیم . این را گفتیم تا خط مان جدا ومشخص شود ! والعاقبه للمتقین کلام

جواب 19 دي 1390
ترسو جواب به ضررت بود نذاشتی!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس 19 دي 1390
با سلام -اللهم مشغل الظالمین بالظالمین..... . خدایا من و ایمانم را و مردم محروم و مظلوم مارا به خودمان وامگذار و از شر شان مصون بدار .
ناشناس 19 دي 1390
با سلام و تحیت -من به عنوان یک پزشک کاری به این دعواهای سیاسی ندارم فقط هر روز وضعیت دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستانهای انرا می بینم که رییس دانشگاه اقای دکتر بهبودی همیشه در سفر خارج است و برخی پزشکان هیات علمی سر کار نمی ایند وضعیت قراردادهای معاونت توسعه دانشگاه دکتر قلی پور با پیمانکاران اسفناک است که امکان بیان ان به جهت دلسردی مردم وجود ندارد و لی اقای قربانی چون پسرش معاون دکتر بهبودی است از عزل ایشان جلوگیری و از ایشان حمایت می کند لذا محبوبیتی در بین کارکنان و پزشکان برخوردار نیست.
عماریون 19 دي 1390
زنده باد حضرت آیت الله قربانی تنها علمدار ولایتمداری در گیلان ولایتمدار
زنده باد حضرت آیت الله قربانی فقیه دانشمند وفسلسوف فرزانه وفخر جهان تشیع
ما عماریون و حامیان ولایت در گیلان همواره پشتیبان ایشان هستیم و در ظل توجهات امام خامنه ای از نماینده اول مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری حمایت قاطع خود را اعلام می نماییم و در مقابل انحرافات اخیر در گیلان مقتدرانه خواهیم ایستاد
ناشناس 20 دي 1390
خواهشمندم از آقای قربانی بت درست نکنید از عملکرد ایشان انتقاد زیادی وجود دارد .جایگاه ایشان نمایندگی ولی فقیه در استان است و مقام معظم رهبری نفرموده که نماینده اش هر کاری بخواهد انجام بدهد .ایشان هم باید ملزم به رعایت قوانین ومقررات در چهارچوب شرع باشد .دخالتهای ایشان در حوزه بهداشت درمان که پسرش معاونت انرا به عهده دارد جای سوال دارد و ایشان با توجه به اینکه تمام مشکلات بیمارستانها و مراکز بهداشت را میداند و قبول دارد از تریبون نماز جمعه حتی یکبار به انتقاد از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی نپرداخت چون پسرش معاون است ولی خیلی راحت به استانداری که تازه وارد گیلان شده و در حال شناسایی مشکلات و الویت بندی انها است متعرض شد .اینها یعنی چی؟؟!!حالا شما شیپور بزنید ایشان فیلسوف قرن حاضر است فخر تشیع است و...چیزی را عوض نمی کند .
فدایی رهبر 20 دي 1390
آقای یوسفی بنده کاری به عملکرد کربلایی ندارم ولی نامه مشارالیه حاوی نکات بسیار خوبی بود که شما با انگیزه حمایت بیدریغ از امام جمعه رشت و مخالفت با کربلایی به جهت سابقه قبلی وی بی مهابا به دفاع از امام جمعه برخاستید و القاب اغراق آمیز در مورد وی بکار بردید و ظاهرا به عنوان وکیل اصولکرایان شهرستان رشت در انتهای بند اول افاضات خود حکم انحراف و انحطاط را برای مخالفین امام جمعه جعل نمودید . این جمعیتی که گفتید دبیر آن هستید واقعا در دایره اصولگرایی می گنجد ؟!!که اگر بگنجد باید به حال و روز اصولگرایان تاسف خورد و اگر قبول کنیم که افرادی مانند قاسمی و عبداله پور هم اصولگرا هستند باید به سرنوشت اصولگرایان تاسف خورد الا اینکه قبول کنیم که شما از فهم تفکر اصولگرایی عاجزید و صرفا برای خوش رقصی چنین مطالبی را بیان نموده اید . فقط این را بدان و آگاه باش که طاهری اصفهانی نماینده امام و منتظری قایم مقام رهبری بود و سرنوشتشان آن شد . از مماشات مقام معظم رهبری دل خوش مباش و شرمگین باش و منتظر ... تا صبح دولتت بدمد .


نا شناس 21 دي 1390
متاسفانه چیزی که در اکثر این مجادلات و کامنت ها به وضوح مشاهده شده و الفاظ زیبا و پرطمتراق و مذهب نمایی ها و تقدس مابی ها نتوانسته انها را پنهان کند جنگ گروههای قدرت طلب سیاسی بویژه دو گروه رقیب کربلایی و یوسفی و دارو دسته اقای قربانی و رئیس دفتر ایشان بخاطر منافع مادی و تقسیم جایگاه های قدرت است مسایلی که سالهاست باعث عقب افتادگی استان گیلان و فقر و ورشکستگی و بیکاری و شیوع فاجعه بار اعتیاد و رشوه خواری و پارتی بازی در این استان کوچک است این اقایان جز اینکه استان را به خاک سیاه بنشانند و نیروهای ارزشی و غیرتمند را از استان فراری دهند دستاوردی نخواهند داشت گیلانی غیرمتمند کسی است که منافع استان را بر منافع خود و قوم خویش خود ترجیح داده و پاچه خواری نکندو مظالم را افشا و با فساد مبارزه کند در بین این اقایان ایا حتی یک نفر با چنین خصوصیاتی یافت میشود ؟؟.بیهوده واژه ها را زحمت ندهید و قلم را نفرسائید و خطبه سرایی و مقدس مابی پیشه نکنید مردم گیلان همه شمایان را بخوبی میشناسند!!!
سياهكلي 24 دي 1390
برادرعزيزم نمي دانم چند بار نامه اي كه نوشته، خوانده اي .خيلي ازكلمات غلط استفاده كرده اي /بعضي ازجملات بكاررفته بسيار كند وبي مفهموم است ازطرفي خدايي شما چقدر آقاي كربلايي رامي شناسي من حدود 30سال است كه ايشان رامي شناسم هرچند كه اقاي كربلايي حتي يك بارهم مرانديده واصلا نمي شناسد ولي اين رابه جرات مي گويم كه ايشان اهل ولايت بوده ودلشان براي اسلام وامام خامنه اي مي تپد هرگز مسند وقدرت نتوانسته ذره اي ازاعتقادش ،منشش،حركت وفكرش راعوض سازد /مگر حرفش غلط است كه قصد كرده اي نصيحتش كني طريقشان مطمئن است من مطمئن هستم كه آقاي كربلايي دوست سپاه وخود بسيجي فعال است جانش براي روحانيت واسلام بسيته است.پس من مي ترسم نكند شما باداب مسئولانه قصد نصيحت راداشته باشيد. (سياهكلي)
نا شناس 25 دي 1390
با سلام.خدمت برادر ارجمند و گرانقدر آقای یوسفی
می خواستم بگویم که حمایت از نماینده ولی فقیه در یک استان به مانند حمایت از ولی فقیه زمان(امام خامنه ای)میباشد و حمایت از امام خامنه ای همانند حمایت از امام خمینی (ره) و اسلام نائب محمدی است در نتیجه به چنین جوانان برومند و ولایت مداری افتخار می کنیم که اینچنین پشت ارزش های خود می ایستند و با قاطیعت دفاع می کند برادر یوسفی ما جمعی از جوانان ولایت مدار و حزب اللهی استان از شما حمایت می کنیم چون حمایت از شما به مانند حمایت از امام خامنه ای می باشد بنا به دلایل بالا که ذکر کردیم و ما تا پای جان حامی امام زمانه خود (امام خامنه ای)هستیم((خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست)). و امیدرواریم که اینگونه حرکات از شما و سایر امت حزب الله ادامه داشته باشد{{جمعی از جوانان ولایتمدار و حزب اللهی استان}}



































9
نا شناس 25 دي 1390
با سلام خدمت برادر ارجمند آقای یوسفی
بنده به نمایندگی از جمعی از جوانان حزب اللهی استان خدمت شما عرض می کنم که حمایت از نماینده ولی فقیه در یک استان به مانند حمایت از ولی فقیه زمان((امام خامنه ای))، و حمایت از امام خامنه ای همانند حمایت از امام خمینی(ره)و اسلام ناب محمدی است آنچنانکه امام خمینی نیز در فر مایشات خود فر مودند{پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت تان آسیبی نرسد} و اینک ای برادر عزیز باری دیگر عرضه می داریم که ما جوانان ولایتمدار و حزب اللهی استان از شما و بیانیه دندان شکن شما حمایت قاطعه خود را بنا به دلایل ذکر شده بالا اعلام می داریم و میگوییم ما تا پای جان در حمایت از امام زمانه خود{امام خامنها ی}ایستاده ایم و با صدای رسا فریاد بر می آوریم{خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست}تا از راه بدر رفتگان و منحرفان بشنوند و امیدوراریم اینچنین حرکات های ارزشی از شما جوانان انقلابی ادامه داشته باشد و همچون گذشته پشتیبان ارزشهای دینی خود باشید.
{{{جوانان حزب اللهی و ولایتمدار منطقه}}}
دلسوز 28 دي 1390
سلام بر آقای یوسفی وهمه کسانی که در جریانات فتنه 88مثل مار به درون خانهاتون خزیدید
چرا فکر میکنید که هرکسی از شما انتقاد میکنه ضد نطامه.بردار عزیز رهبر ومولایمان حق انتقاد از خودشون رو آزاد دونستن شما کجای این انقلابی که این متن ادبی رو نوشتید.احترام آقای قربانی وجایگاه ایشون بر ما واجبه ولی تا موقعی که در خط انقلاب باشه.بهتره برید تاریخ رو ورق بزنید وببینید این انقلاب با کسی شوخی نداره.حاج حسن کربلایی از دلسوزان نظام هستش .چراامثال شما بجای شناختن فتنه اصلی دنبال حذف کسانی هستید که دلشون واسی نظام میسوزه .فاین تذهبون!!!!!!بصیرت خودتونو بالا ببرید که ما هرچی میکشیم از خواص بی بصیرت هستش
دلسوز 28 دي 1390
ایشالله متن ما حذف نشه
علی 9 بهمن 1390
ولاحول ولاقوة الا بالله
(این جمله ایست که وقتی اباعبدالله به تنهایی با دشمن میجنگید فریاد میزد). ایتام آل محمد بی سرپرست مانده اند و مجلسها پی مصلحت آراسته می شود ومجیز گویان که عربی بهتر از فارسی به کارشان میآید مشغولند و باز این ایتام هستند که در گوشه ای ناباورانه به نگاه کردن مشغولند...
نا شناس 15 اسفند 1390
آقا بجاي اين مسخره بازيها به فكر مردم باشيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.351 seconds.